Hets? Sjukt? Omoraliskt?

Låg precis och läste Aftonbladet då det slog mig att det känns som om 90% av internet tidningen består av hur man går ner i vikt bantnings tips hit och dit.
Inte undra på varför var och varannan anser sig tjocka och kämpar efter tunnare och tunnare kropp led mindre fett procent. Nu är det inte så att detta endast beror på Aftonbladet spelar ju ingen roll vilken tidning det är, tv reklamer nyhets utskick osv!

Det är sjukt och självklart sätter det sig omedvetet i hjärnan och man börjar funderar e jag bra som jag är, men nog kan man alltid gå ner några kilon jojo och så fortsätter man så.

Världen vi lever i och idealen som strävas efter är sjuka och jag hoppas mänskligheten kommer till insikt med det!


Kommentarer
Elin säger:

Så sant, så sant. Man får försöka skaka av sig alla ideal och förbise allt trams om dieter hit och dit :)

2013-01-24 | 08:08:48
Bloggadress: http://liksomelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback