Hektiskt !

Haft ett gäng intensiva jobb dagar! Väldigt kul men hjärnan har arbetat på Max fart och är nu rätt slö skönt få "vila" upp den!

Trots allt arbete hanns det med trevligheter såsom Brunch med min fina släkting och hennes fästman samt min mamma så klart!:) Brunchen var ute på Djurgården väldigt mysigt, sedan få sen lindas Goa gravid mage så himla mysigt :)
Senare på lördag kvällen blev det middag med ett företag vi köper in grejer av, himla trevligt härligt sällskap och min premiär av italiensk mat och det var himmelskt gott !

Imorgon är det hemfärd ska bli himla skönt komma hem, inta min egna säng och få goa min hund jag inte sett på några dagar !

Bjuder på ett gäng Stockholms bilder, mässa, Stockholm city mat osv :)

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback